domingo, 25 de septiembre de 2011

ONGI ETORRI BLOG-ZALE!

Kaixo guztioi!
Ni Jokin Uriarte naiz,19 urte ditut eta Ermuan bizi naiz.
Ikasketak Leioako Irakasleen Eskolan burutzen ditut,eta horrez gain  Hizkuntza Eskolan ingelesa ikasten hasiko naiz.

Oso alaia naiz eta beti saiatzen naiz besteekin barrezka ibiltzea.

Bestalde,kirolak asko gustatzen zaizkit eta edozer egiteko prest nago beti.Igeri egitera zein gimnasiora joaten naiz sarritan,eta futbola,pala,tenisa,surfa eta eskia ere praktikatzea asko gustatzen zait.

Bidaiatzea ere oso gogoko dut eta egindako bidaien bidez asko ikasi dudala uste dut.Izan ere,Espainian zehar,Frantziara,Italiara,Portugalera,Londresera eta Alemaniara bidaiatu dut eta beste kultura batzuk ezagutzeko aukera izan dut.



 

Wordle: jokim

No hay comentarios:

Publicar un comentario